Un lucru pentru mine

Nu stiu pe ce loc este slabitul meu pe lista de prioritati – vorbind ieri cu nutritionista de (la) serviciu (un alt avantaj al jobului meu), mi-am dat seama ca nu-i in top 3. Oricat as dori eu sa fiu (mai) slaba.. oricat mi s-ar spune din exterior ca e cazul sa slabesc..

Pur si simplu nu ma vad facand schimbari atat de mari ca-n 2013, iar tot ce-am incercat in 2017 m-a tinut de la zile la (maxim) 4-5 saptamani.

Si-atunci I dug deeper si mi-am dat seama ca ce-am nevoie on the short term este pur si simplu sa fac ceva in directia sanatatii, fara sa ma uit la rezultate altele decat trasul liniei la final de zi si zis: ok, I did something good for me today (parafrazez din favorita Nutrition Diva).

Azi as fi vrut altceva: sa ma trezesc la 6.30 si sa citesc o ora. Fantasmez sa plec la plimbare prin sat pe racoare cate-o ora la vara. Sau sa ma duc pe jos dupa Paul la gradi.

M-am trezit la 6.30 dar eram rupta. Ma lupt cu semnele unei raceli si m-am trezit sufocata, asa ca am bagat juma de fiola de ser fiziologic si alta juma de pachet de servetele si am zis ca azi n-o sa fie asta pe lista, am nevoie de ora aia in plus de somn. Guilt aside! Zis si facut.

Cum insa nu vreau sa-mi prind iar urechile in rufele de pus la uscat si vasele de bagat la masina, nu zic si de lista de la serviciu de saptamana asta – iuhuuu! – m-am lasat inspirata de ce-mi doresc sa fac de mult timp si anume asta:

Best meal of the day

Ii zic platoul cu bunatati all you can eat. Si l-am creat total inopinat, cu ce zace in raftul de legume saptamana asta. Am mancat 1/3 la micul dejun, sper sa ma inspire si spre restul zilei, ca nu suport sa arunc mancare. Cum eu nu mananc mai deloc salate (there’s something traumatic about them) si cum simt nevoia de mai multa legume in viata mea, zic sa incep simplu. Mi-a luat 10 minute sa curat cei 2 morcovi, 1/2 avocado, 1 gulie, 1/2 ardei rosu si 4 ridichi semi-ofilite in frigider. Le-am asortat cu un bulgare de mozzarella de la Lidl si 2 felii barosane de paine cu seminte de la Miez (1/2 de felie am lasat-o-n farfurie) si simt ca pot si eu sa-mi incep ziua cum trebuie.

Restul urmeaza acum, wish me luck sa fac tot ce mi-am propus azi 😀

Comments

  1. Claudia

    https://www.artenediana.com/sperante/ 😀

    Pe mine m-a ajutat mult nutritionista cu pricina (nu pentru slabit, ci pt o problema cu stomacul – faptul ca am si slabit ca urmare a recomandarilor ei a fost doar un bonus).

    PS: Nu ne cunoastem personal, desi stam in aceeasi comuna. Eu te cunosc indirect, pentru ca mai merg cu mama ta pe munte din cind in cind 🙂

    1. Post
      Author
      Tea Vasilescu

      Buna,

      ce fain! Chiar vreau sa ne cunoastem mai mult – eu nu prea merg cu mama pe munte (aka deloc), dar cu localnici imi place sa socializez 😉
      Merci pentru site, ma voi uita.
      Gasisem un coach pe sufletul meu, dar am amanat un pic efortul financiar, abia ne asezam acum pe noul venit (culmea e ca traiesc mai greu din salariu decat din indemnizatie, haha)

  2. o femeie

    Imi place ce vad in poza ! hai spor! chiar daca spui ca nu iti place salata, ce ai tu acolo expus tot un fel de salata e 😀 (suspectez ca nu iti place ideea de a le vedea amestecate 😀 )

    Ce pot sa iti zic din experienta mea e ca solutiile mele nu vin din dieta ci mici imbunatatiri din viata de zi cu zi, din cele repetitive. Stiu ca fac bine pentru ca nimeni nu a mai racit in casa de 6 ani. Iti recomand sa te apropii de oameni la fel, care au reusit, sa te uiti la ce au in viata lor. Ajuta – believe me.

    1. Tea

      Sa nu-ti imaginezi ca a mers asa toata saptamana.. am descoperit ca grosul entuziasmului si sporului e in prima parte a saptamanii, in prima parte a zilei.. in rest, ma cam tarasc (ma rog, si-o raceala a mea si apoi a lu’ fi-miu m-a dat peste cap.. noi raciti tot timpul).

      Dar a fost bine. Si cu plimbare si cu salate de fructe, capsuni din gradina, cirese din piata, un pic de gatit! Sa fie cat mai multe oportunitati de self-care 😀 the real deal!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *